Formularz Zwrotow/Reklamacji

Regulamin zwrotów

Kliknij i przeczytaj regulamin zwrotów

Warunki zgłoszenia reklamacji


Funkcja naszej firmy Norwit sp. z o.o. przy zgłoszeniu

Jeśli zgłosisz reklamację na podstawie gwarancji producenta, nasza firma Norwit sp. z o.o. będzie tylko pośrednikiem między Tobą, a producentem. Wszystkie warunki gwarancji (czas, formę zakończenia i ewentualny koszt serwisu) określa producent. Pamiętaj, że jeżeli producent nie uzna Twojej reklamacji w ramach gwarancji, może obciążyć Cię kosztami (np. kosztem przesyłki w obie strony).

Ta procedura nie ukróca Twoich praw wynikających z Ustawy z dnia 23 marca 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U.2019.1145) oraz uprawnień z Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2020.287).

Uszkodzona przesyłka a Ty nie zgłosiłeś tego faktu u kuriera?

Każda przesyłka powinna być przez Ciebie sprawdzona i otwarta przy kurierze, a w przypadku stwierdzenia jakiegokolwiek uszkodzenia powinieneś spisać protokół szkody z kurierem. Pamiętaj, że jeśli tego nie zrobisz to my nie możemy przyjąć reklamacji uszkodzonego towaru w transporcie.

Uszkodzenie mechaniczne sprzętu - co dalej?

Pamiętaj, że jeżeli stwierdzimy (my lub serwis producenta), że urządzenie, które zgłosiłeś do reklamacji jest uszkodzone mechanicznie to możemy odrzucić Twoją reklamację. Dotyczy to również sytuacji, kiedy uszkodzenie to nie będzie widoczne w trakcie przyjmowania sprzętu, a stwierdzimy je dopiero w serwisie.

Opis problemu z urządzeniem - dlaczego to ważne?

Wysyłając nam urządzenie musimy wiedzieć na czym polega problem w działaniu maszyny, aby wiedzieć gdzie i jak szukać usterki. Pamiętaj, aby dołączyć krótki opis uszkodzenia, zdjęcia i w jakich sytuacjach się pojawia. To przyspieszy cały proces reklamacji.

Reklamacja, a to nie Ty kupiłeś urządzenie?

Jeśli zgłaszasz reklamację, a produkt nabył ktoś inny to pamiętaj, aby dołączyć potwierdzenie własności (faktura sprzedaży), a dodatkowo potrzebne będzie oświadczenie klienta pierwotnego o przeniesieniu własności urządzenia.


Twoje dane i ich ochrona

Pamiętaj, że dane w formularzu zgłoszenia reklamacji podajesz nam dobrowolnie. Jeśli jednak nie podasz nam wszystkich potrzebnych danych, nie będziemy mogli rozpatrzyć Twojego zgłoszenia. Informację o tym, w jaki sposób i dlaczego przetwarzamy Twoje dane, znajdziesz w naszej polityce prywatności – na naszej stronie internetowej. Twoje dane przetwarzamy i ochraniamy zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).